Skip to content

Akena

  • Strona główna
  • Polityka prywatności

Kalendarze trójdzielne z logo – co warto wiedzieć?

by

Strategie marketingowe firm coraz częściej zawierają nowoczesne metody promowania firmy w oczach klientów oraz kontrahentów. Taką metodą bez wątpienia są gadżety reklamowe, czyli funkcjonalne prezenty, które są wręczane w czasie targów branżowych, spotkań biznesowych czy szkoleń pracownikom firmy, klientom, jak także partnerom biznesowym. Warto mieć na uwadze jednak, że gadżet reklamowy powinien być głównie użyteczny.

Dlatego oczywiście nie każdy przedmiot sprawdzi się w tej roli. Natomiast funkcjonalnymi oraz praktycznymi gadżetami reklamowymi są biznesowe kalendarze trójdzielne. Są to kalendarze ścienne, które łączą w sobie funkcję informacyjną, jak również marketingową oraz ozdobną.
Kalendarze trójdzielne z logo firmy – na co zwrócić uwagę?
Kalendarze biznesowe dostępne są w różnorakich formatach, jak także w różnorakich wariantach, które różnią się nie tylko i wyłącznie szatą graficzną,  niemniej jednak także funkcjonalnością. Poza kalendarzy ściennych charakteryzuje się także kalendarze książkowe, które łączą w sobie funkcję terminarza i notatnika. Dużą popularnością przedsiębiorców cieszą się też kalendarze przeznaczone na biurko, na przykład kalendarze stojące piramidki. Jak się więc okazuje, firmy mają szeroki wybór kalendarzy reklamowych, które zawierają treści promujące firmę. Warto pamiętać, że kalendarz trójdzielny dla firm to praktyczne rozwiązanie, które z powodzeniem może być wykorzystywane do promowania firmy. Kalendarz tego rodzaju odznacza się specyficznym układam. Górna część, czyli tak zwana główka, to powierzchnia projektowa przeznaczona na umiejscowione treści reklamowych, czyli w głównej mierze logotypu firmy. Poniżej znajduje się kalendarium, które utworzone jest z trzech kolejnych miesięcy, z czego miesiąc aktualny znajduje się w środku. Zaś na samym dole znajduje się tak zwana stopka, czy jej miejscu przewidziane na dane teleadresowe firmy. Jest to układ czytelny, jak też dający spore sposobności personalizacji. A przy tym, powierzchnia projektowa przeznaczona na przekaz marketingowy jest niemała, umożliwia na dokładne pokazanie w głównej mierze oferty przedsiębiorstwa. Nie jest zatem zaskoczeniem, że kalendarze trójdzielne ze zdjęciami nawiązującymi do działalności firmy stanowią skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego.

Zobacz także: do poczytania

Post navigation

Previous Post:

Kantor – Piaseczno

Next Post:

Kursy stylizacji paznokci

Ostatnio na naszym blogu

  • Monitorowanie obecności szkodników w ramach systemów ochrony DDD
  • Wskazania do terapii integracji sensorycznej
  • Koszule firmowe z logo – rodzaje i materiały
  • Rodzaje komór do szybkiego schładzania
  • Szkolenia BHP online dla pracowników różnych branż

Szukasz ciekawych artykułów które przyciągną Twoją uwagę na dłużej? Chcesz ciągle zwiększać swój zakres wiedzy o otaczającym na wszystkich Świecie. Sprawdź jak dużo wartościowej wiedzy i ciekawych tematów może dostarczyć nasz blog internetowy. Serdecznie zapraszamy do lektury!

Kategorie artykułów

  • Blogi i portale
  • Budownictwo i architektura
  • Dom i ogród
  • Dom i ogród
  • Dzieci i rodzina
  • Elektronika
  • Finanse i bankowość
  • Fotografia
  • Inne
  • Komputery i internet
  • Kosmetyki i moda
  • Kulinaria
  • Kursy i szkolenia
  • Marketing i reklama
  • Medycyna i uroda
  • Motoryzacja
  • Nieruchomości
  • Prawo
  • Rozrywka i wypoczynek
  • Ślub i wesele
  • Sport i turystyka
  • szkolnictwo i nauka
  • Uncategorized

Polecane artykuły

Przeczytaj na naszym portalu wszystkie polecane artykuły korzystając z tagu: Polecane artykuły.

© 2025 Akena | WordPress Theme by Superb Themes

pliki Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.