Kto potrzebuje blogowania?
Jeżeli piszesz posty na bloga online od miesięcy i nie widzisz żadnego wpływu na ruch na stronie i liczbę potencjalnych klientów, prawdopodobnie jesteś coraz bardziej sfrustrowany. Możesz nawet być gotowy, ażeby się poddać i rzucić wszystko, myśląc, że reklama treści zwyczajnie nie działa. Zanim jednakże porzucisz nadzieję i zrezygnujesz z pisania postów na blogu, pozwól, że przedstawię Ci kilka wskazówek, które Ci w tym pomogą.
Blogowanie może i jest proste, ale nie jest łatwe – zbyt wiele firm zaczyna myśleć, że wystarczy opublikować kilka treści, a ruch i potencjalni klienci sami przyjdą. Pisanie blogów w celu zwiększenia ruchu organicznego wymaga strategii i poświęcenia. Innymi słowy, nie uda się to bez planu i nie przyniesie sukcesu z dnia na dzień. Jeżeli już jednakże masz plan i zaangażowanie, by go zrealizować, możesz osiągnąć niesamowity wzrost przychodówe własnejej firmy dzięki marketingowi.Błędy w blogowaniuNajwiększym błędem popełnianym przez blogerów jest niezrozumienie, kim jest ich publiczność. Widzę sporo blogów, na których blogerzy rozumieją temat, niemniej jednak nie udaje im się nawiązać kontaktu z odbiorcami za pomocą swoich postów. Blogerzy muszą zrozumieć, z jakimi problemami borykają się ich odbiorcy i co już wiedzą na dany temat, aby zbudować posty, które dostarczają użytecznych informacji. W innym wypadku posty zawierają niewłaściwe informacje albo nie zawierają właściwych informacji, przez co są zbyt trudne lub zbyt proste. Albo nie wyjaśniają rozwiązywanego kłopotu, przez co czytelnik nie jest w stanie umieścić informacji w kontekście. Tak czy siak, post jest pełen informacji, których czytelnik nie potrafi wykorzystać. Przedkładanie ilości nad jakość. To jest coś, co robi wielu blogerów. Zamiast skupiać się na dostarczaniu treści o wysokiej jakości, skupiają się na ich ilości. Istnieją dwa powody popełniania tego ogromnego błędu w blogowaniu. Pierwszy z nich jest związany z tym, że ludzie pragną, ażeby ich blogi wyglądały świeżo, w każdej sytuacji dostarczając czytelnikom nowych rzeczy. Drugi powód ma związek z optymalizacją. Blogerzy zwykle skupiają się bardziej na poprawieniu swojej pozycji w wyszukiwarkach, nie dbając zbytnio o jakość swoich treści. Właśnie dlatego podejście ilość ponad jakość jest niedopatrzeniem.Zobacz: jak opanować stres.