Tanie sposoby na reklamę firmy – materiałowe torby
Jaki jest lepszy sposób na pokazanie klientom, że Ci na nich zależy, niż wysłanie im podarunku z wyrazami uznania? Problem z upominkami z podziękowaniem polega na tym, że nie wiadomo, co wysłać. Nie można wybrać czegoś, co jest zbyt drogie, ani czegoś, co może być postrzegane jako bezwartościowe. Wybierając pomysły na prezenty z podziękowaniem, powinno się balansować na cienkiej granicy między ceną a praktycznością.
Zasady marketingu
Choć wyraźnym zadaniem podarunku dla klienta jest przedstawienie, że Ci zależy, ma on także inny cel: reklama Twojego biznesu. Z całkowitą czyli stu procentową pewnością chcesz, ażeby klienci czuli się zadowoleni i docenieni, ale byłoby również bardzo miło, gdyby polecili Twój sklep swoim znajomym. Aby wykorzystać prezenty uznaniowe jako taktykę marketingową, powinno się pamiętać o kilku rzeczach. Po pierwsze najlepszym upominkiem są torby bawełniane z nadrukiem, przykładowo. logo Twojego biznesu. Torby bawełniane to gwarancja zrobienia odpowiedniego doznania na potencjalnych klientach. Wręczanie prezentów to także idealna okazja do wykazania się kreatywnością, szczególnie jeśli zdecydujesz się zaprojektować własne torby materiałowe. Twoi klienci będą pod wrażeniem dodatkowego wysiłku, jaki włożyłeś w ich prezent, i będą o nim mówić przez wiele miesięcy. Tradycyjną wielką zaletą prezentów jest dawanie klientom do zrozumienia, że cenisz ich za ich działalność. Upominki te perfekcyjnie nadają się do wzmocnienia relacji z ważnymi klientami. Ogólnie rzecz biorąc, najbardziej doceniane są te prezenty, które nie są postrzegane jako promocyjne, ale nie bój się umieścić na nich nazwy lub logo firmy w gustowny sposób.
Torby płócienne reklamowe
W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy stały wzrost wykorzystania toreb płóciennych. Ludzie zaczęli edytować swoje przyzwyczajenia i powoli zamieniać torby plastikowe na torby płócienne. Torby na zakupy w każdej chwili były wykorzystywane jako źródło reklamy dla wielu firm. Torby reklamowe są perfekcyjnym narzędziem marketingowym, które zazwyczaj rozdaje się bezpłatnie w trakcie imprez promocyjnych. W torbach zazwyczaj znajdują się próbki produktów oferowanych przez firmę. Logo firmy znajduje się również z boku torby. Do niedawna torby były zazwyczaj zrobione z plastiku lub papieru i po zużyciu produktów były zazwyczaj wyrzucane. Aktualnie firmy zdają sobie sprawę z możliwości marketingowych, jakie daje produkcja toreb promocyjnych z płótna. Przede wszystkim torby płócienne są wielokrotnego użytku, co oznacza, że można ich używać wielokrotnie. Zamiast wyrzucać torbę po zakończeniu reklamy, konsument może ją ponownie wykorzystać, co z kolei daje Ci darmową reklamę – im więcej osób będzie chodzić z Twoją torbą, tym nie gorzej. Użytkownicy z większym prawdopodobieństwem zareagują pozytywnie na Twoją firmę, jeśli będzie ona postrzegana jako ta, która usiłuje zrobić coś dobrego dla środowiska. Następną dobrą cechą toreb płóciennych jest to, że są one bardziej wytrzymałe niż torby plastikowe, co oznacza, że można w nich zmieścić więcej materiałów marketingowych.
Więcej informacji na stronie: Torby bawełniane z nadrukiem.