Reklamowy kalendarz w postaci plakatu
Przedsiębiorcy nieustannie poszukują sposobów, aby reklamować swoją firmę, a tym samym dostać nowych klientów. Bardzo często w strategiach marketingowych wykorzystywane są gadżety reklamowe. Są to praktyczne upominki, które wręczane są partnerom biznesowym, klientom, jak też pracownikom firmy.
Należy jednakże pamiętać, że gadżet reklamowy powinien być głównie praktyczny oraz użyteczny, ponieważ wyłącznie wówczas będzie z ogromnym skutkiem promował naszą firmę. Właśnie dlatego tak często wybierane są kalendarze plakatowe z logo firmy.
Kalendarz plakatowy – zalety stosowania
Głównie powinno się wspomnieć, że kalendarze biznesowe dostępne są w różnorakich wariantach. Są to między innymi praktyczne oraz poręczne kalendarze książkowe dostępne w różnych formatach, od najmniejszego formatu kieszonkowego A6 do formatu A4. Dużym zainteresowaniem klientów cieszą się także kalendarze biurkowe, na przykład kalendarze piramidki, które odznaczają się niewielkimi rozmiarami, dzięki czemu zmieszczą się poprawnie na każdym biurku czy stole. Przedsiębiorca może oczywiście wybrać też kalendarze plakatowe, które charakteryzują się sporym potencjałem marketingowym, ponieważ posiadają dużą powierzchnię projektową, która może być przeznaczona na zamieszczenie przykładowo kilku fotografii nawiązujących do działalności firmy. Oczywiście na kalendarzu zamieszczony jest także logotyp firmy, jak też dodatkowe hasła firmowe. Warto dodać natomiast, że projekt kalendarza, bez względu na jego rodzaj, powinien być zgodny z wytycznymi zawartymi w księdze znaku, co daje możliwość na budowanie jednolitego oraz mocnego wizerunku firmy w oczach klientów czy partnerów biznesowych. Kalendarze w postaci plakatu wyróżniają się sporym formatem, najczęściej jest to format B1 lub B2. Dzięki temu zarówno treści reklamowe, jak również kalendarium jest czytelne. W przypadku kalendarza plakatowego kalendarium ma postać całoroczną. Trzeba podkreślić, że kalendarze plakatowe powinny być estetycznie wykończone. Warto więc używać papiery dobrej jakości o wysokiej gramaturze, jak również uszlachetnienia takie jak lakier uv, folia błyszcząca lub folia matowa, co nie tylko i wyłącznie podnosi wartość wizualną produktu, niemniej jednak również zabezpiecza go przed zniszczeniem czy działaniem wody.
Więcej informacji: popatrz