Kto korzysta z kalendarzy książkowych
Nie od tego dnia wiadomo, że marketing jest dźwignią handlu. Najbardziej znane marki wypromowały się dzięki dokładnie przemyślanym kampaniom reklamowym. Nieodłącznym ich elementem są różnego rodzaju gadżety reklamowe.
Dlatego też nie sposób wyobrazić sobie żadnego spotkania biznesowego, eventu czy imprezy firmowej bez nietuzinkowych akcesoriów reklamowych.
Terminarz z notesem – docenią go pracownicy.
Terminarze reklamowe dla firm mogą stać się skutecznym narzędziem wspierającym zarządzanie personelem firmy. Tego rodzaju gadżet sprawdzi się jako podarunek dla pracowników z okazji Nowego Roku, ważnego jubileuszu firmowego czy również imprezy kadrowej. Warto prócz tego skorzystać z okazji personalizacji gadżetu. Terminarz z notatnikiem opatrzony imieniem i nazwiskiem pracownika spowoduje, że poczuje się on częścią firmy. Pozwoli wykreować indywidualne podejście do zatrudnionej osoby i wzmocnić jego więź z miejscem pracy.
Terminarz reklamowy – na prawdę dobry dla klienta.
Najlepszą wizytówką firmy są profesjonalnie świadczone usługi i wysokiej jakości produkty. Trzeba jednak wiedzieć, że w tworzeniu pozytywnej wizji firmy pomagają drobne, aczkolwiek gruntownie przemyślane gesty. Książkowy terminarz podarowany klientowi, będzie każdego dnia utrwalać w jego pamięci logo firmy. Gadżet będzie towarzyszył mu podczas planowania i realizacji codziennych obowiązków. Przy najbliższej nadarzającej się okazji, na 100 procent nie zapomni skorzystać z oferty firmy, która podarowała mu miły podarunek taki jak elegancki terminarz z notesem.
Terminarz z logo elementem skutecznej kampanii marketingowej.
Dobry gadżet reklamowy przyciągnie uwagę nie tylko dzisiejszych, niemniej jednak i potencjalnych klientów i kontrahentów. Gustowny terminarz wyróżni się na tle konkurencji i opowie klientowi o firmie więcej niż tysiąc słów. Projektując go, warto zadbać, aby był spójny z wizją firmy oraz odpowiadał preferencjom grupy targetowanej. Należy prócz tego rozmyślnie operować grafiką, kolorystyką, układem elementów, doborem czcionki i tak dalej.
Reklama stała się nieodłącznym elementem powszechnego otoczenia współczesnego człowieka. Stąd też decydując się na akcesoria reklamowe, warto postawić na bardzo dobrze przemyślane rozwiązania. Idealnym tego przykładem jest kalendarz-terminarz. Reklamowana przy użyciu tego gadżetu firma, ma szansę stać się nieodłącznym elementem codzienności jej pracowników a także przyszłych i teraźniejszych klientów.
Sprawdź: www.iveno.pl/kalendarze-ksiazkowe-tygodniowe