jakie gadżety reklamowe wybrać
Czy warto inwestować w gadżety reklamowe? Na początku prowadzenia działalności, gdy budżet na reklamę, czy marketing nie jest duży, można odpuścić kupowanie własnych gadżetów. Jednakże gadżety firmowe to jedna z lepszych form reklamy, która może przywiaząć klientów do marki i tworzyć u niego pozytywne skojarzenia z tą marką. Ważne, ażeby gadżety reklamowe z nadrukiem były dobrej jakości.
Jeżeli dasz komuś długopis z logo twojej firmy i ten długopis po paru dniach się rozleci albo przestanie pisać, wyląduje w koszu. Równocześnie w koszu ląduje wizerunek twojej firmy. Musisz dbać o to, ażeby dawać klientom towar, też firmowy, wysokiej jakości. Możesz zamówić gadżety reklamowe dla firm przez internet albo w lokalnej firmie. Pamiętaj, by najpierw poprosić o próbki i sprawdzić, jakiej jakości jest oferowany towar. Świetnie, ażeby gadżety reklamowe nawiązywały do rodzaju działalności, którą prowadzisz. W pewnych przypadkach klientki w zakładach fryzjerskich mają dla swoich klientek podręczne lusterka albo grzebienie, kosmetyczki, czy drobne akcesoria fryzjerskie. Taki tematyczny gadżet zadziała na klienta nie gorzej niż kubek, czy pendrive z logo. Od kubka nie gorzej wyglądać będzie filiżanka a od pendrive brelok do kluczy z jakąś błyskotką. Zamawiając gadżety do swojej firmy warto patrzeć oczami klienta, bo na podstawie tego, co klient otrzyma, będzie oceniać firmę. Choćby wiele firm odchodzi od tradycyjnych form promocji na rzecz kampanii w mediach społecznościowych, gadżety reklamowe ciągle są rewelacyjnym nośnikiem informacji reklamowej. Klient, w czasie kiedy korzysta z gadżetu otrzymanego w prezencie (filiżanki, kalendarza, kuba), ma kontakt z marką. Mniej lub bardziej świadomie przyzwyczaja swój mózg do tego, że jest ona obecna w jego życiu. Przez to też, zdarza się, że również nie w stu procentach świadomie, będzie sięgać po jej produkty. Im bardziej niepowtarzalny i oryginalny upominek otrzyma klientek, tym lepsze złudzenie można na nim wywrzeć. Gadżet podarowany klientowi powoduje, że klient czuje się wspaniały i wraca do firmy po kolejne zakupy, aby przywoływać to uczucie ponownie.
Sprawdź również informacje na stronie: gadżety reklamowe z nadrukiem.